2011. július 13., szerda

Egy különleges színű V8-as csoda

Üdv minden kedves olvasónak!
Már a nyaralás autókkal kapcsolatos részéről való beszámolón gondolkodtam, hogy meg kéne írni, ám tegnap közbejött egy gyönyörű autó, amit úgy gondoltam, beiktatok a nyaralós cikk elé. A cím ne tévesszen meg senkit, nem egy batárnagy amcsi vasról van szó, hanem egy igazi telivér csodáról, egy fehér(!) Ferrari 458Italiáról.* Nagyra tátottam a szám, mikor reggel felnéztem indafotóra, ugyanis valaki egy fehér 458-asról tett képeket, ráadásul Budapestről, egy parkolóból. Nem adtam neki nagy esélyt, hogy ott van még, úgyhogy csodálkoztam még egy sort a gép előtt, aztán folytattam a nyáriszüneti aktív semmittevést. Délután egyik ismerősöm lefotózta ugyanitt az autót. Így már elgondolkoztatóbb volt a kiruccanás ötlete az autóért, de még mindíg úgy gondoltam, hogy vagyok olyan pech-es, hogy egy fél napos állás után mire kiérek, nem lesz ott a 458. Ekkor fordult a kocka, ugyanis szolnoki Ferrari fan haverom felhívott, hogy biztos forrásból tudja, hogy maradni fog az autó estig, pattan is vonatra, fél hatra már fent is lesz. Szuper, gondoltam, legalább találkozunk, és van esély rá, hogy megcsípjük az olasz csodát. Kiestem a gyakorlatból, és a Combino-ra az Astorián akartam felszállni, ezen kívül minden jól ment, hamar megtaláltuk azt a bizonyos helyet, ahol állt az autó.
A bejutásnál volt egy kis bökkenő (nem feltétlen publikus), de megoldottuk a helyzetet! Nem olyan fából faragtak minket, akik egy ilyen autót csak úgy futni hagynak!

Mikor beértünk az épületbe, fantasztikus látvány fogadott minket, vagyis ez a Ferrari. Gyönyörű volt! Nem hiszem, hogy ilyen fehér 458-ast hamarosan látni fogunk másikat, elég ritka ilyen színben.
A rendszámról általában nem adunk ki információkat, így erről sem, de annyit elárulhatok, hogy feltehetően látjuk még!

*Ferrari 458 Italia: a Ferrari F430 utódja. 4,5literes V8-as motorja 570 lóerős, 540nm-es. A kocsi 1380kg, 3,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra végsebessége 325 Km/h.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése