2011. június 17., péntek

Porsche szalon látogatás

Úgy gondoltam ismét itt az idő meglátogatni a Porsche szalont. Két héttel ezelőtti képeket már láttam a szalonból, akkor pár Panamera, meg egy Cabriolet és egy Coupé Carrera GTS állt bent, meg a már régóta ottlévő 930-as 911 Turbo (legalább is ezek az említésre méltóak). Reménykedtem, hátha hoztak azóta esetleg Carrera 4 GTS-t, vagy valami más finomság van mutatóba (példátul egy Speedster) a kereskedésben.A szalonba beérve kicsit csalódott voltam, ugyanaz a látvány fogadott, mint a képeken. Persze azért nem volt rossz, hiszen nagyon szeretem a legtöbb Porsche-t. A fehér GTS-ről nem tudtam csinálni jó képeket, mert kérték, hogy az alkalmazottak stb... ne látszódjanak a képeken. Ha nem is azt, egy olyat már úgyis láttam az Opera előtt kiállítva még decemberben. A fekete Cabriolet-ről már tudtam csinálni rendes képet, nagyon jól nézett ki!Szép színe volt a Panamerának.Kár, hogy nekem nem volt ilyenem kiskoromban! Nézegettem egyéb Porsche Design tárgyakat is. Egy 911 sebességmérő kinézetű asztali óra 60000(!) forint. Egy póló 10-15 ezerbe került (hát igen, ezt nem feltétlen nekem találták ki).
Volt forgalom, 2 külföldin kívül egy család is volt az egyik pultnál, ha jól hallottam, akkor éppen egy dízelmotoros(pfuj!) Cayenne-t rendeltek.

A lényeg kívül állt! Kint állt az egyik szervizbejáratnál egy Techart Porsche Panamera Turbo! Miután az egyik nőtől bent megkérdeztem, hogy ott van e a közelben a tulaj, már láttam, hogy éppen nyitja ki a kocsit. Már végeztem a kiállított autók fotózásával, meg ez amúgy is érdekesebb volt, úgyhogy gyorsan kimentem, és megkérdeztem nem baj, ha csinálok-e pár képet az autóról. Mondta, hogy persze, csak siessek, mert épp indulni készült. Megkértem, hogy ha már úgyis megy, álljon ki a szalon elé, mert az fotózásra alkalmasabb hely. Miközben lőttem pár képet, beszélgettünk kicsit. Brutálisan (jól) néz ki a kocsi! A karosszéria mellett a motort sem hagyta érintetlenül a tuningmúhely. Kiderült, hogy az autó full TechArt tuningos, 600 lóerős, veri a Nissan GT-R -t is.Nagyon komoly gép. Miután elköszöntünk, a tulaj beszállt, és egy fél perccel később már nagy gázzal söpört végig a szalon kivezető utján a német csoda. Fantasztikus a hangja is! A szalonbéli kisebb csalódásomat bőven kárpótolta ez az autó, ezért mindent egybevetve ez a látogatás is nagyon jóra sikeredett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése