2011. június 14., kedd

Folytatás

Üdv minden olvasónak!
Durván egy év után újra visszatérek a blogoláshoz, folytatom a blogot! Úgy tervezem, hogy az 1 éves szünet után kicsit felpörgetem az oldalt, úgyhogy érdemes lesz (ismét) követni!


Először is befejezném a tavaly nyári KeS Mustang-os beszámolót. A Shelbynél azt írtam, hogy a cikk hamarosan folytatódik a '65-ös Fastback-kel. Ötletem van cikkre nem is egy, úgyhogy nem tervezek a többi autóról olyan részletesen beszámolni, mint a Shelbyről. Az emlékek sem frissek már, meg amúgy is, rég volt... Szóval csak röviden:
A GT350 Clone után egy szürke 1965-ös Ford Mustang Fastback-kel folytattuk a napot, erről is olvashattak már régebben. Hatalmas motor, nagy fogyasztás, V8, Mustang, szóval ami kell. Egy újabb fantasztikus géppel és a jó idővel adott volt minden egy klassz fotósorozathoz. Egyéb adatokat ebből a cikkből lehet megtudni az autóról.Ezután egy Datsun 280Z következett. Ezt a kocsit ők kérték, hogy fotózzam le, nem én írtam miatta. Természetesen lőttem róla egy sorozatot. Előtte nem sokat hallottam erről a márkáról. Nem izgatott fel különösképpen, de azért nem rossz gép, egy felújítottat szívesen fotóznék. 1976-os a Datsun, soros 6hengeres van benne. Egyébként ő sem megy rosszul.A következő "áldozat" volt számomra a lényeg, az 1977-es Aston Martin V8 -at vártam már a legjobban. Gyönyörű autó! Elegáns, ugyanakkor sportos. Nem igazán sportkocsi, inkább egy igazi granturismo. Hát még ha fel lenne újítva... Egyszerűen imádom. Egyik kedvenc dolgom az autóból a HORN feliratú gomb: ezzel lehet változtatni a duda hangját. Ilyet még más autóban nem láttam.A nap végére maradt a Ford Galaxie 500XL, egy hatalmas kabrió. Életemben nem ültem még kabrióban azelőtt, nagy élmény volt. 7000 köbcentis motor gondoskodik a Galaxie meghajtásáról, feltűnően jól megy nagy mérete ellenére!Csodálatos délután volt! Több kép itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése